۱۱ پاسخ

والا نمیدونم دختر منکه از ۱۵ماهگی دیگه کامل حرف میزنه

صدا حیوانات میپرسم میگه بابا مامان دادی(دایی) عمو عمه حلدون
حموم هان هان(ماشین)

دختر منم زیاد حرف نمیزنه
مامان بابا مامانی دادا یعنی داداش
بچه بد (اینو از شوهرم یاد گرفته😂)
بوه همینارو فعلا بلدع

عاقا دخترا که خیلی زودتر به حرف میان با اونا که اصلا مقایسه نکن ولی اگه پسرای همسن پسر شمان که باید بگم پسر منم همینه اصلا هم نگران نباش

دخترمنک زیاد کلمه میگه
بابا
مامان
میمی بهبه
دایجون
ابجی
ترس
ترسید
اب بده
هیس
للام ینی سلام
مامانی
نینی
یاسی ینی یاسین
عزیز
آله جون ینی خاله جون
و... دیگ یادم نیس😂
صدای حیوونم چندتارو بلده

کلمه خیلی بلده
تقریبا هر چی بگیم تکرار میکنه

همرو میگه حتی شعرم میخونه 🤣🤣
مامان بابا مامی دده عزیز نفس (عفدم)عشقم آوالیو (آی لاو یو) پیشی هاپو ممه شیر دوغ آب جیش پتو بالی(بالش)آلی(آهنگ) آسی(آدامس)
تا شمارش۷بلده بشمره
انگلیسی فقد نو یس
بادبادا (بادکنک) عبوس(عروسک)
عمی (عمه) خاله با خیلی از کلمه های دیگه البته من درروز با دخترم خیلی کار میکنم همش اعداد و حرف فارسی انگلیسی یادش میدم کلمه جدید یاد میدم

۲۰ تا میگه

بچه من فقط میگه ، بابا، مامان ، به، آبو، آده، نه، من حس میکنم خیلی کمه و نگرانم

فک کنم ده پونوزده تا میگ

پسر منم ی چند تا دیگه میگه بعضی چیزا بلده ها ولی نمیگه پیشی پیشی مثلا

سوال های مرتبط