مامانا ی هم هفته بیایید از علائم ماه ۷ بگید بینیم چجوریه؟

۴ پاسخ

به‌نظرم‌تا قبل ۸ همه چی عادیه 😬

منکه استراحت مطلق شدم دیگه اگه سنگین هم شده باشم متوجه نمیشم

اشتهام کم شده

من توماشین میشینم کمرم میخوادبشکنه

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان لیام🩵🤰🏼 مامان لیام🩵🤰🏼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری