۹ پاسخ

ولرم رو به گرم

اولا که نوزاد بود حتما ولرم اما الان هر مدلی بشه🤣🤣🤣

در حدی ک پوست لب نسوزه باهاش درست ترین دما میشه

سرد نه ولی گرم هم نه. یه جوری از دمای محیط یهههه کم گرم تر

پسر من سرد میخوره از اول فراموش داشتم عادت کردن ولرم بالا میارن
ولی باید ولرم باشه

من ولرم میدم وقتایی ک رفلاکس داره یکم خنک تر میدم ک معدش تحریک نشه

من ولرم بهش میدم

پسر من سرد نمیخوره باید هم دمای بدن باشه

سرد دل درد میگیرن
من گرم میدم بهش

سوال های مرتبط