سرماخوردگی گرفتم گلو درد شدید چیکار کنم چی خوبه ؟

۱ پاسخ

منم الان سرما خوردم. آب نمک قرقره کن. شلغم و آب شلغم بخور. شیر با شلغم‌
آبلیمو و عسل. عسل یه قاشق چای خوردی در روز. زیاد نباید بخوری.پرتقال و میوه بخور. تا میتونی هم آب ولرم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری