۴ پاسخ

عزیزم من ماهای اول مثل شما سرماخورگی داشتم رفتم دکتر خودمون خانم‌های که تازه باردار بودن گفتن این علایم بارداری ماهم اینجوری هستم البته این برنامه هم دیدیم چندین نفر علایم بارداری سرماخوردگی نیست❤️🌹

استامینوفن ساده یکی بخور کدین نخور 250باشه 500ن

منم سرما خوردم دکترم فعلا بهم دارو نداده

استامینوفن میشه خورد برای گلودرد هم میشه دیفن هیدرامین قرقره کرد

سوال های مرتبط

مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری