تجربه زایمانم وبخون
۳۹ هفته و سه روز
گاهی پیاده روی میکردم آخرا هر روز ورزش از ۳۸ به بعد
٣٨هفته و٤روز پياده روي خيلي تاثير داره وكپسول گل مغربي و ورزش من زايمان اولم بود و ٤ساعته زايمان كردم
من ۳۷هفته و۵روز زایمان اولم بود از ۳۵هفته پیاده روی و ورزش شروع کردم از ۳۷هفته و۱روز هم رابطه بدون جلوگیری داشتم پله میرفتم دوش آب گرم میگرفتم ورزشارو انجام میدادم
40 هفته و دو
این یکی هم 38 هفته و 5 روز. هیچ خبری نیست
39هفته
من ۳۹هفته و ۵روز بودم
من زیاد دوران بارداری فعالیت نداشتم.این اخریا شروع کردم 😁😁🫢🫢🫢🫢
۴۰ هفته و ۱ روز بودم
اصلا تحرک نداشتم ۹ ساعت توی زایشگاه بودم
ولی سر بچه دومم تحرکم باااالااااعه درحدی که کلا ۴ کیلو اضاف کردم😁
38 هفته و 6 روز بودم
من ۴۰ هفته تمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.