۱۰ پاسخ

تجربه زایمانم وبخون

۳۹ هفته و سه روز

گاهی پیاده روی میکردم آخرا هر روز ورزش از ۳۸ به بعد

٣٨هفته و٤روز پياده روي خيلي تاثير داره وكپسول گل مغربي و ورزش من زايمان اولم بود و ٤ساعته زايمان كردم

من ۳۷هفته و۵روز زایمان اولم بود از ۳۵هفته پیاده روی و ورزش شروع کردم از ۳۷هفته و۱روز هم رابطه بدون جلوگیری داشتم پله میرفتم دوش آب گرم میگرفتم ورزشارو انجام میدادم

40 هفته و دو
این یکی هم 38 هفته و 5 روز. هیچ خبری نیست

39هفته

من ۳۹هفته و ۵روز بودم
من زیاد دوران بارداری فعالیت نداشتم.این اخریا شروع کردم 😁😁🫢🫢🫢🫢

۴۰ هفته و ۱ روز بودم
اصلا تحرک نداشتم ۹ ساعت توی زایشگاه بودم
ولی سر بچه دومم تحرکم باااالااااعه درحدی که کلا ۴ کیلو اضاف کردم😁

38 هفته و 6 روز بودم

من ۴۰ هفته تمام

سوال های مرتبط