مامانا من از دیروز پهلو و تخمدان سمت چپم درد داره طبیعیه؟؟
علتش چیه ؟؟؟؟

۳ پاسخ

مرسی ازتون ❤️❤️

منم درد تخمدان داشتم امروز ب دکتر گفتم گفت بخاطر بزرگ شدن یا کش اومدن رحمه ولی درد پهلو نداشتم

علتو نمیدونم ولی منم گاهی وقتا اینجوری میشم
شاید بخاطر بزرگ شدن رحمه یا سرما خورده
گرم نگهدار

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی