عموم داشت دکتر میگفت بچه دار نمیشی ولی یه دختر و یه پسر داره
نه بابا چه ربطی داره
اکثرا که درمان نشه همش دخترزایی داره🥰
علائمش واریکوسل چیه ؟
بله اگه درمان نشه احتمال دختر زایی بیشتره
بستگی داره گرید چند باشه شوهر من گرید ۱ بود بخاطر همون بچه دار نمیشدیم و اسپرمش خیلی کم شد رفتیم دکتر درمان شد و خداروشکر الان دوتا پسر دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.