خانما واریکوسل تو جنسیت بچه تاثیر دارع

۶ پاسخ

عموم داشت دکتر میگفت بچه دار نمیشی ولی یه دختر و یه پسر داره

نه بابا چه ربطی داره

اکثرا که درمان نشه همش دخترزایی داره🥰

علائمش واریکوسل چیه ؟

بله اگه درمان نشه احتمال دختر زایی بیشتره

بستگی داره گرید چند باشه شوهر من گرید ۱ بود بخاطر همون بچه دار نمیشدیم و اسپرمش خیلی کم شد رفتیم دکتر درمان شد و خداروشکر الان دوتا پسر دارم

سوال های مرتبط