توی انومالی خونرسانی هم چک میشه، سونو رشد اگر رشدش خوب نباشه یه سونو داپلر هم مینویسن که اگر علت رشد نکردن جنین خون رسانی ضعیف باشه پیگیری بشه
داپلر هروقت خودت بخوای میتونی بدی من ۱۵ هفته اینا بود دادم یه قلم خونرسانیش ضعیفه سرهمونم وزنش پایینه
باز شاید بدم ببینم وضعیت چجور شده
همون داپلر منظورته؟
بعد از سونو رشد اونم اگر وزنش کم باشه میفرستن داپلر
توی انتی توی انومالی بررسی کرد دکترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.