من. مامانم ۱ طبیعی داشته و ۴ تا سزارین داشته
میگه اینقدر طبیعی خوبه که خدا می دونه
دردش فقط همون موقعس
اما الان مامانم به خاطر سزارین و عوارضش داغون شده
بخدا که طبیعی بیشتر می ارزه تا سزارین در عوارض
منم طبیعی بودم چون خیلی طول کشید و درد نداشتم با قرص لقاح درد مصنوعی زایمان کردم خیلی سخت بود ولی زود تموم شد خیلیم راضیم
من سزارین بودم فقط سوندمو بد زد طرف اذیتم کرد کارآموز بود انگار بلد نبود ولی بقیش عالی بود اصلا اون غولی که فکر میکردم نبود خیلی خوب برام گذشت
منم رفتم طبیعی سر بچه نمیومد پایین
اوزژانسی ساعت۴ رفتم سزارین
من که درد زایمان طبیعی رو کشیدم ضربان قلب بچه افت کرد بردنم سزارین اورژانسی
طبیعی اولی سخت گذشت چون هیچ کار نکردم تنبلی کردم این سری زرنگ خواهم بود😂😂
ولی بعد طبیعی خیلی راضی بودم جمع شدن شکم و حال خوبم و ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.