مامان های گل زایمان طبیعی خوبه یا سزارین

۱۵ پاسخ

اصلا این سوال جوابش کلی نیست
هر بدنی هر آستانه دردی متفاوته

من زایمان اولم طبیعی بود خیلی راضی بودم
قطعا انتخابم برا بعدی هم طبیعیه

بستگی ب شرایطت داره اما در کل طبیعی از نظر من قطعا بهتره چون سزارین بعدش چسبندگی میاره بخیه ها اذیت میکنن و.... اما طبیعی ی درد میکشی و بعد راحت میشی

سزارین اینجوریام که میگن راحت نیست چون اثرات سزارین بعد عمل خودشو نشون میده و البته بستگی به بدن هرکسی داره که بهت بسازه یانه
طبیعی هم همینطوره یکی تو طبیعی خوش زایمانه یکی سخت زایمان میکنه اما خوبیش اینه بعد سرپا میشی
تا حد ممکن سعی کن سمت سزارین نری چون ۷ لایه شکم بخیه میخوره منکه طبیعی انجام میدم به امید خدا چون حداقل یکم پاره میشه ادم نه زیاد از سزارین ترس دارم

طبیعی بهتره سزارین به نظرم اگه بیهوشی کامل باشه خوبه ولی بی حسی خیلی بده و عوارضش بده من یک ماه کامل گردنم نتونستم تکون بدم مثل قطع نخاعی ها شده بودم

من اگر خدا کمک کنه و بتونم طبیعی مبارم

من سر حاملگی اولم یکی میگفت طبیعی بیار یکی میگفت سزارین کنم.منم گفتم هرچی که خدا بخواد من که تجربه ندارم . کدوم بهتره .بچه طبیعی به دنیا آمد .درد کشیدم ولی بعدش که به دنیا آمد دیگه هیچ دردی نداشتم حالم خوب بود ولی جاریم سزارین شده بود بعدش اینقدر حالش بعد بود که من پیشش بودم منم حالم بدشد خیلی درد داشت. من الانم دوست دارم بچه دومم طبیعی بشه توکل به خدا

سخته انتخاب ک کدوم کمتر اذیت میشه آدمه من خودم بین دوراهی🤦🏻‍♀️

سزارین

به نظر من سزارین

انگار بستگی ب بدن داره عزیزم یکی سزارین کرده کلی اذیت شده یکی طبیعی کلی اذیت شده طبیعی درداش سخت اون اول سزارین بعدش البته بعضی ها که سزارین کردن اصلا اذیت نشدن عمم می‌گفت ۸ساعتی یه بار شیاف میذاشته اصلا درد حس نکرده روز بعدشم سرپا بود ولی مثلا زنداییم خیلی اذیت شده سر سزارین و همین طور طبیعی

بستگی ب بدن هر کسی داره باید طبق بدن خودت دکتر تشخیص بده

سزارین
تو طبیعی از پایین بخیه میخوری عزیز

سزارین

هر دو بده 😢😢😥😂😂

برا من سزارین نوشته دکترم

سوال های مرتبط

مامان 🧿💖🤲 مامان 🧿💖🤲 ۳ ماهگی
مامان خداداد🤱 مامان خداداد🤱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هیلدا مامان هیلدا هفته سی‌وهشتم بارداری