۸ پاسخ

وای حس خیلی گندیه، من وقتی شیر مادر رو قطع کردم چند روز بعدش پریود شدم

خوشگل جان

من که همون ماه اول بعد زایمانم پریود شدم🥲تازه ماه اولم که خون ریزی سزارین داشتم

ای مبارک 🤣🤣😘

منم چند روز پیش بعد ۶ ماه بعد زایمانم شدم اصلا حس خوبی نداشتم😅

من شش ماهه 🫠🙁

اتفاقا منم سه روز پیش شدم😂

من هنوز نشدم همشم حس حاملگی دارم

خوش ب سعادتت من بعد چله بچه ک خونریزی قطع شد درجا پریود شدم هرماه میشم

سوال های مرتبط