نخورن عزیزم مهم نیست ، بهشون به جاش کشک و ماست و دوغ بده ، مکمل کلسیم بده
من یروز کلا قطع کردم دیگه ندادم انقدر راحت شدم هم خودم هم پسرم
قطع کن من از هجده گاهگی شیر خشک قطع کردم دو ماه پاستوریزه دادم الانم محلی میدم روزی دو وعده
کم کم دارم اینم فطع میکنم
شیر گاو بگیر بجوشون یخچال بزار بده بهشون ..شیر خشکو یهویی قطع نکن .مثلا یه بار شیر خشک بده یه بار شیر گاو ..شیرشونو شیرین کن یا چندبار با شیر خشک قاطی کن که عادت کنن به طعمش ..شیرشونو قطع نکن تبدیل کن به شیر گاو یا پاستوریزه
سلام عزیزم سنشون که مناسب بله شیر گاو اگر دسترسی داری بخر خودت نیم ساعت بجوشون بهشون بده دو سالگی به بعد که نیاز نیست مثل همیشه مرتب بخورن
چه شیرخشکی میخورن؟ من سوپرامیل دارم یه عالمه. خواستی بگو بفرستم
چ شیری میخورن ؟
منم به همین دلیل که شیر گیر نمیومد پسرمو یک هفته ست از شیر گرفتم
نه اشکال نداره
فقط ماست و دوغ پنیر و کشک توی وعده هاش بزار
میتونی اگر دوست دارن بادام بهشون بدی یا پودر سنجد بریزی روی ماست
سنجد و بادام از شیر کلسیم بیشتری داره
ماشالا بزرگ شدن اره شیرشون که تموم شد شبا بهشون شیر گاو بده بخورن بخابن
روزا هم میان وعده بده کشک و ماست هم بهشون بده که کمبود کلسیم نداشته باشن
کم کم شیر پاستوریزه قاطی شیرشون کن به مزه اش عادت کنن . بعد مقدارشو زیاد کن .
وای س قلو داری🥺🥺🥺🥺
خدااااااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.