۶ پاسخ

پس خوبه خواهر اشکال نداره تا سه،سالگی مجازه پستونک بخوره بعد دوتاشون بگیر.به جای شیر خشک اب داخلش بده شیر موزی خودت درس میکنی .نزار خودت وبچه اذییت بشین

امیدوارم که بتونم

نمکی چیزی بریز مزه شیر بد بشه دوسش نداشته باشه نخوره

یخورده ابلیمو بریز تو‌ شیشه شیرش مزه شیر خراب بشه 😂

کاش قبل از نی نی بیاد میگرفتی .الان هر کار ام کنی ببینه اون داره میخوره اونم خب میخوره .فقط عادتش بده وعده غذا و میوه زیاد بخوره پستونک کمتر بخوره

سلام گلم.
منم پسرم یک سال و چهار ماهشه و دخترم ۳ ماهه.
هردو شیر خشکی.
من دیگه تا پسرم نزدیک دو سالگی میخوام کم کم،شیر خشک روزانه رو خیییلی کمتر کنم.مثلا میوه اینا بیشتر بهش بدم .
امیدوارم موفق بشم

سوال های مرتبط