اره عزیزم طبیعیه
خدا شکر این همه علایم داری باز نگرانی
تیر کشیدن و درد و همه علایمت بخاطر اینکه جنین ها دارن رشد میکنن جا باز میکنن و بزودی این علایم احتمالا بیشتر هم بشه
چرا نگران بشی وقتی علایم داری عزیزم
علایم نداشتی نگران بودی الان دیگه نگران نباش
بیا عزیزم اینم از علائم 😅اینقدر میگفتی چرا علائم ندارم
عزیزم اینا همه علائم بارداریه برو خوشحال باش
من همیشه داشتم و دارم دردو 😢
موندم چیکا کنم لکه بینی دارم و شیاف پروژسترون داده روزی ۲تا
لطفا برام دعا کنید واقعا موندم چه کنم😭😭😭
من چیکا کنم ۲هفته پیش رفتم گفته فقط ساک الان رفتم باز میگه ساک هست فقط ولی میگه ۱هفته دیگه صبر کن شاید قلب تشکیل بشه
آره عزیزم علائم بارداری هست
وای خداروشکر که علائم دار شدی 💃💃💃
طبیعیه و علائمته نترس
تبریییک بابت علائم❤️🤭
عزیزم منم هرروز یه شکلم
🥺
همشون طبیعیه عزیزم
سه ماه اول طبیعیه ولی بهتره با پزشک هم مشورت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.