۶ پاسخ

طبیعی باردارشدین؟آمپول زدین؟

برو دکتر

اره تو هفته های شما منم این علائم رو داشتم رفته رفته بهتر میشه اگه شیاف داده بهت بزن زیاد خم راستم نشو

شیاف عالیه دیگه اینقدر استرس نمیکشی
تیر کسیدن نرماله منم همیشه اینطورم ولی شیاف بزنی دیگه خیالت راحت

طبیعیه عزیزم چون رحم داره بزرگ میشه این دردها میگیری

کاش به دکترت بگی برات شیاف بده

سوال های مرتبط

مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد