۳۶ پاسخ

وای فقط ماییم ک میگیم یونجه🤣اولی رو؟
دومی همون یملیگ

ما بهشون میگیم سِبیسک 🙄

یا خدا این علف‌ها دیگه چی‌ان چ طعمی میدن

😋🌱.

تصویر

عزیزم هم من به عنوان یه روستایی هم شما این گیاه یونجه هست😊😉

عاشقشم اب دهن راه افتاد😋

ما میگیم‌یونجه

بالایی میگیم وینجه
پایینی اسپینگ

خدا لعنتت کنه گیسو آب دهنم راه افتاد😂

مام میگیم یملیک من دیونشم

وای اینقدر دلم میخواد پنج شش سالی میشه نخوردم

وای دلم خاس

ما میگیم شوهر 😍🤣
شبدر

دومیو میگیم شنگ🤣

ما ب زبون لری میگیم
شوعَر
ینی همون شبدر

ما بهش میگیم یونجه(اولی)
دومی هم یملیک

من اولین باره دیدم😁👊

تاحالا نخوردم باید ی بار امتحان کنم انگاری خوشمزس😋

وای وای نوش جان دهنم آب افتاد
مام شبدر میگیم

من ک تاحالا ندیدم☹️😂

به به نوشجان

نخوردم تاحالا چ مزه ای هس حالا😕

شنگ با آبغوره

وای شبدر 😋😋😋😋

به‌به همین الان یهویی منم دارم یملیک میخورم با آبلیمو واقعا مزه بهشت میده😋

وای دهنم پر آب شد 🤤🤤🤤🤤

ما میگیم شبدر و شنگ
با قارای آب شده میخوریم

واااااه عاشقشم🫠
اون سرکه‌س؟
من با نمک میخورم

منم خوشم میاد اما نمیدونم تو بارداری خوبه بانه

کجا هستین؟ تورو خدا اگه کرجی یکم واسم نگهدار بیام بگیرم ازت

یونجه با نکو میچسبه😋

چی هست؟با چی میخوردید

وااااااایییی مزه بهشت میده

با چی میخورین؟

یادش بخیر بادوستامون همه میرفتیم اندازه گاو‌میخوردیم🤣🤣🤣🤣و همش از بی شوهری مینالیدیم 🤣🤣🤣ما با نمک میخوردیم(منم روستام😍)

چی هست ؟

سوال های مرتبط