۱۰ پاسخ

من تا دوسال شیرخشک میدم بهش

۲ سالگی عزیزم

از دیروز گرفتم کامل شیر خودم بود ولی از چند ماه قبل کلا سه یا چهار بار میدادم بهش
دیروز بردیم بیرون بازی کرد شب خیلی خسته بود قبل خواب بهش موز دادم خودمم مایعات کم میخورم تا الان که خدا رو شکر خوبیم

من از اینا پیدا نمیکنم🥲سایت سراغ ندارین ؟

من تا دوسالگی شیرخشک میدم کلا روزی ۴۰۰ تا میخوره

من از شیشه گرفتمش
لیا درروز ۵بار میخورد
۲بار تو خواب
قبل خواب هم میخورد هم ظهر هم شب
از ۲۴اسفند شروع کردم ۱۵فروردین تلااشم به ثمر نشست
الان روزی ۲بار یکی شیرخشک یکی شیر پاستوریزه گرم ۱۲۰تا میخوره ۴۰دقیقع قبل خواب شب و صبح بعد صبحونه توی تایم میان وعده
دوهفته اول رسماً جر خوردیم
چون عادت داشت با شیشه بخوابه
اول شیر روز کم کردم و در نهایت کلا قطع کردم
موند شیر خواب شب و شیری که تو خواب میخورد
بعدش شیر قبل خواب قطع کردم
کمک پدرش خیلی تاثیر داشت چون از من ناامید میشد به همسرم پناه میبرد
یک هفته نزدیک ۳۰دقیقه هی گریه میکرد با گریه خوابش میبرد
می‌گفت جی جی میگفتم بااین نی دار بخور میزد زیر گریه ساکت نمیشد
کم کم قبولش کرد
الان خداروشکر هم خودش خسته بشه می‌خوابه
وابسته شیرم نیست
فقط روزی دوبارشو حتمی میدم
سوالی داشتی بگو کمکت کنم

شیر صبحش رو کامل قطع کردم
فقط ظهر و شب بهش شیر میدم هر وعده ۱۵۰ تا
سعی میکنم هر چند روز یکی دو ساعت دیرتر همون شیر ظهرشم بهش بدم تا کامل قطع بشه
ترفند لیوان نی دار رو امتحان نکردم اما بنظرم خیلی خوبه یه وعده ای ک قرار در طول روز شیر گاو بهش بدی با لیوان نی دار باشه

من امروز روز ششم هست که از شیر مادر گرفتم

بد نیست شیرخشک و پاستوریزه رو قاطی میکنی
یعنی اوکی بوده تا الان؟

میسه پاستوریزه و خشک رو قاطی کرد؟

سوال های مرتبط