زایمان طبیع بستگی به ساعت زایمان شما و شرایط خودتون داره
مثلا ممکنه شما ۶ صبح زایمان کنی، همه چیز خوب باهش، ۹ شب ترخیص بشی
ممکنه ۱ ظهر زایمان کنی، تا شرایطت اوکی بشه بخوری به نصف شب و ۸ صبح ترخیص بشی
من که مشهدم چه طبیعی چه سزارين بیمارستان خصوصی فقط یک شب نگه داشتن اصلا یادم نمیاد ازم پرسیده باشن شکمت کار کرده یان ولی بیمارستان دیگه شنیدم برای برداشتن رحم میگن شکم کار کرده یان
سزارین دو شب
طبیعی یک شب
دولتی سزارین رو ۳روز نگه میدارن،طبیعی یه روزه،ولی خصوصی هردو یه روزه مگر اینکه شکم کار نکنه
طبیعی و سزارین هر دو ۲۴ ساعت نگه میدارن. دلیل اصلی هر دو کار کردن شکم مادر و نوزاد که نیاز داره ۲۴ساعت از زایمان بگذره
اگه نوزاد شکمش کار نکنه ترخیص نمیکنن
طبیعی 24ساعت نگه میداره
سزارین اگه لازم باشه بیشترم نگه میدارن
ولی طبیعی بالاخره یک شب باید موند که خونریزی رحم و شرایط مادر و بچه اصطلاحا استیبل باشه بعد مرخص کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.