۱۸ پاسخ

الان که وضعیت جنگیه فک نکنم

تا دوسالگی وقت داریا

سلام عزیزم شما ثبت نام کردی؟

از اول ثبت نام میکردی نوبتت میشد
ما از اول ثبت نام کردیم فک کنم دخترم یه سال و دو ماه بود دادن

من گرفتم البته دوماهه بودن خیلی راحت دادن ثبت نام کردیم به بانک معرفی شدیم ضامن بردیم بعد ‌واریز شد برامون

ما گرفتیم. تقریبا یکماه نوبت بودیم

من ۱ساله ثبت نام کردم ندادن🤣

تا دوسال بچه وقت داری
اگه خیلی پیگیر باشی و بالا پایین هاشو بری
میدن
آشنا هم داشته باشی ک چ بهتر

ما آشنا نداشتیم ولی شوهرم خیلی پیگیر بود
هر روز صبح قبل اینکه بره سر کار ی سر می‌رفت بانک🤣🤣🤣
دو ماهه گرفتیم

ماله وام دختر منو یک ماهه بانک ملت داد شکر خدا همونو یه تیکه طلا گرفتم الان فکر کنم یه ۴۰ تومنی روش سود کردم

تا دوسالگی میدن .... مردشور این مملکت مارو ببرن چ سودی دارع میخاد بگیری ۱ساعته بره تا۱۰سال قسط بدی .. بخدا کمرمون زیربار قسط شکسته هیچیم نمیشیم ن خونه داریم ن درامد درست

ما از روز اول بدنیا اومدن اسم نوشتیم ندادن هنوز 😐

به چه کسایی وام فرزندآوری میدن؟منی که فقط یه بچه دارم بمن هم میدن وام؟؟؟

سایتش اصلا بالا نمیاد

الان ثبت نام کنی دربیاد اسمت خوبه
وگرنه دوماه دیگه دوسال میشه تعلق نمیگیره

ببخشید دور از جون شما الان کوفت هم نمیدن

اره اقدام کن ببین کدوم بانک بهتر وامش رو میدن

من دخترم ۲ماه بود اقدام کردیم هنوز ندهدن

والا ما ۷ماه منتظریم ندادن😑

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل🧒ارمیا مامان ابوالفضل🧒ارمیا ۲ سالگی