منم چندبار استفاده کردم واقعا چرا خریدیم حالا این به کنار اینهمه وسیله برقی مایکروفر هیچکدوم استفاده نکردم بجز ابمیوه گیر بشکوب برقی بقیه مونده حتی یبار هم نزدم برق چرا خریدیم نمیدونم
بستگی به حجم و مدل ظرفی داره که میخوای بچینی توش
من معمولا طبقه پایینش بشقاب و دیس و پارچ میچینم
طبقه بالاش هم لیوان وپیاله وکاسه و دیس پیرکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.