من از وقتی رژیم گرفتم و شیرینی جات رو تقررریبا حذف کردم اصلا میل ندارم دیگه
قبلا هفته ای یک کیلو شیرینی خامه ای میخوردم
البته قرص اهن و ویتامین دی هم مرتب میخورم
اول آزمایش بده بعد اگه همه چیزت اوکی بود قزص ترک قند بخور
منم میخوام برم آزمایش بدم
منم وایی
منم فقط با خوردن شیرینی جات انرژی رفتم برمیگرده.کم خونی دارم فک نمیکنم مربوط به اون باش
مقاومت به انسلین تو بدن افزایش پیدا میکنه اگ اشتباه نکنم سعی کن جلو خودتا بگیری تنبلی تخمدان میاره مصرف زایاد شیرینی من خودمم اینجوریم
منم مثل توام انقدرم میخورما ،اگه نخورم انگار انرژی ندارم اصلا
یه آزمایش آهن بده ، من که بعد بهتر شدن آهنم میلم کم شد ، شاید برای شما هم جوتب بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.