ب من گفت سونوگرافیش ۷ و نیم کلکو پرام ریخت
جای ماهم گرونه من فعلا سونو تشکیل قلب رفتم شد یک و پونصد سیصد دادم دکتر زنان دید هماتوم داشتم یک میلیونم پروژسترون داد بقیش بماند خدابزرگ میرسونه
من آزمایش اولیه بارداریم شد ۱۱ ملیون ۶۰۰.
خدا ب دادمون برسه
من راستش پولشو دارم ولی زورم میاد گفتم بجا پول سونو اینا میرم برا بچم یچیزی میگیرم صبحی نوبت سونوگرافی داشت گرفتم دکترشمخوب بود خدایی
کلینیک تامین اجتماعی شهرتون سونو واژمایش اینا نداره؟
خواهر من سونو خالیش ۶/۸۰۰ دادم
من فقط سونو گرافی ام شد ۵ میلیون
بقیه اش هنوز انجام ندادم
مگه بعدش باز آزمایش خون باید بریم ؟؟
ازمایش خون براچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.