۶ پاسخ

من اون وزن هنوز سایز صفر تنش میکردم

بعضی صفرا هستن خیلی کوچیکن
اونا اندازش نیست ولی یه صفرایی هستن نوشته صفر تا سه ماه اونا الان اندازشه
یک بزرگه براش

سلام گلم‌دختر منم همین وزن هست هنوز شماره صفر تنش میدم فقط یه ست ۵تیکه داره شماره ۱ اون براش خوبه

نه هنوز صفره

اوکی ممنون

اللن ۳۴۵۰ یا به دنیا امد

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۳ ماهگی