۸ پاسخ

من سونو واژینال رفتم نشون داد

فقط ساک بارداری تشکیل شده بود

واژینال هم چیزی نشون نداد برا من😂
گفت یه چیزی میبینم اما نمیدونم ساک یا مایع

یه وقتایی سن بارداری خیلی کمتر از چیزیه که فکر میکنی، مثلاً از بهمن پریودیت تموم شد و تعداد هفته‌ها رو بر اساس آخرین سیکلت محاسبه میکنن بعد متوجه میشن سن جنین کمتره و دیرتر لقاح شکل گرفته
ان شاءالله یکم صبر کن درست میشه❤️‍🩹

من ۵هفته رفتم چیزی نشون نداد گفت شاید خارج از رحم
مجدد رفتم واژینال گفتن ساک تشکیل شده
گفتش هشت هفته بیا
مجدد ک رفتم گفتن قلب تشکیل شده ولی بچه ۶ هفته و چهارروز بود

من ساک نشون داد ۵ هفته بودم

من رفتم عزیزم و نشون میده

شما رفتین؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری