من سونو واژینال رفتم نشون داد
فقط ساک بارداری تشکیل شده بود
واژینال هم چیزی نشون نداد برا من😂
گفت یه چیزی میبینم اما نمیدونم ساک یا مایع
یه وقتایی سن بارداری خیلی کمتر از چیزیه که فکر میکنی، مثلاً از بهمن پریودیت تموم شد و تعداد هفتهها رو بر اساس آخرین سیکلت محاسبه میکنن بعد متوجه میشن سن جنین کمتره و دیرتر لقاح شکل گرفته
ان شاءالله یکم صبر کن درست میشه❤️🩹
من ۵هفته رفتم چیزی نشون نداد گفت شاید خارج از رحم
مجدد رفتم واژینال گفتن ساک تشکیل شده
گفتش هشت هفته بیا
مجدد ک رفتم گفتن قلب تشکیل شده ولی بچه ۶ هفته و چهارروز بود
من ساک نشون داد ۵ هفته بودم
من رفتم عزیزم و نشون میده
شما رفتین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.