۵ پاسخ

نبابا هنوز کلا دو سانته😂 این هفته
فقط تهوع اینا داشتم اونم کم

و من که همچنان منتظرم🥹

تصویر

نه عزیزم الانم چیزی حس نمیکنم چ برسه اونموقع 😅

سلام عزیزم نه هیچی حس نمیکردم ولی یهو صدای قلبشو برام گذاشت😍🥲خیلی حس خوبی بود ایشالله همین روزا میشنوی صدای قلب کوچولوتو😍

چیزی حس نمیشه عزیزم من الان هنوزم تکون حس نمیکنم خیلی زووووده

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری