۵ پاسخ

خیلی زوده گلم

هنوز زود هفته8 بعد برو واژینال

من سونو هام همش شکمی بود واژینال ممکن بعضیا لک ببینند الان فقط کیسه زرد مشخصه ممکن بعضیا هم جنین ببینند و قلبشم تشکیل شده باشه ولی خب درصدش پایینه اگه میخوای صدای قب جنین ببینی یه دو هفته دیگه برو راحت مشخصه

من شش هفته رفتم گفت قلبش میزنه ولی صداشو برام نزاشت نمیدونم چرا
چون یهویی گفت خون تو رحمته و باید واژینال بگیرم ازت منم دیگه استرسی شدم یادم رفت بهش بگم صدای قلبشو بزاره برام🥲

اگه بری سونوگرافی شکم الان فقط کیسه بارداری مشخص میشه بزار ۷ یا ۸ هفته برا تشکیل قلب برو .

سوال های مرتبط

مامان تون فرنگی مامان تون فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی