خیلی زوده گلم
هنوز زود هفته8 بعد برو واژینال
من سونو هام همش شکمی بود واژینال ممکن بعضیا لک ببینند الان فقط کیسه زرد مشخصه ممکن بعضیا هم جنین ببینند و قلبشم تشکیل شده باشه ولی خب درصدش پایینه اگه میخوای صدای قب جنین ببینی یه دو هفته دیگه برو راحت مشخصه
من شش هفته رفتم گفت قلبش میزنه ولی صداشو برام نزاشت نمیدونم چرا
چون یهویی گفت خون تو رحمته و باید واژینال بگیرم ازت منم دیگه استرسی شدم یادم رفت بهش بگم صدای قلبشو بزاره برام🥲
اگه بری سونوگرافی شکم الان فقط کیسه بارداری مشخص میشه بزار ۷ یا ۸ هفته برا تشکیل قلب برو .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.