بتا من اول ۱۵۷ بود ساکش دیده نشد گفت دوباره بتا بده بعد ۱۰ روز برو سونو
بتا بالای هزار ساک دیده میشه
سر پسرم 6هفته و 3روز شکمی هم ساک هم جنین و هم قلب دیده شد
من ۵ هفته دیده شد
۴ هفته و ۳ روز بودم دیده شد
من ۵هفته و ۴روز رفتم ساک بارداری دیده شد خودمم دیدممم ولی گف برا قلبش زوده دو هفته دیک بیا
دکتر ب مد گفت هفته دیگه برو سونو اما نگفت سونو شکمی یا واژینال
من تا زه چهار هفته شدم ، بتام ۱۴۰۸ بود دیروز۲۹ سیکل چیزی دیده نشد تو سونو
دکتر بهم گفت بتای بالای ۱۰۰۰ مشخص میشه من بتام ۱۸۰۰ بود دکتر ساک رو دید
شکمی بالای شش هفته
۵ هفته
چهار هفته و شش روز فقط ساک بدون کیسه زرده و جنین بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.