من نرفتم هنوز
اره گلم
بله عزیزم رفتم
من بعد از ان تی رفتم
سلام منک رفتم فقط پروندمو تشکیل داد ن قرصی داد ن چیزی فقط گف اسید فولیک رو حتما بخور اسمی از قرص دیگه هم نیاورد فقط ازم آزمایش خون و ادرار گرفتن تا جوابش بیاد
من نرفتم جز اینکه قرص بدن ب چ دردی میخوره؟
من هنوز نرفتم😕🤕🤕
آره منم تازه رفتم پرونده تشکیل دادم
برو عزیزم خیلی خوبه اسید فولیک و d3سهمتو بگیر
اره رفتم پرونده تشکیل داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.