خانومای هم هفته ی من شما رفتین بهداشت؟

۱۰ پاسخ

من نرفتم هنوز

اره گلم

بله عزیزم رفتم

من بعد از ان تی رفتم

سلام منک رفتم فقط پروندمو تشکیل داد ن قرصی داد ن چیزی فقط گف اسید فولیک رو حتما بخور اسمی از قرص دیگه هم نیاورد فقط ازم آزمایش خون و ادرار گرفتن تا جوابش بیاد

من نرفتم جز اینکه قرص بدن ب چ دردی میخوره؟

من هنوز نرفتم😕🤕🤕

آره منم تازه رفتم پرونده تشکیل دادم

برو عزیزم خیلی خوبه اسید فولیک و d3سهمتو بگیر

اره رفتم پرونده تشکیل داد

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان 👶❤️ مامان 👶❤️ هفته بیستم بارداری
مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۲ ماهگی
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد