خانومای هم هفته من رفتین تشکیل قلب تشکیل شده ؟؟؟

۱۰ پاسخ

من امروز رفتم گفت دو هفته دیگه بیا،،

من فردا ایشالله قراره برم

منم هنوز نرفتم

بله من ۶ هفته دوروز تشکیل شده بود قربونش بشم

اره خانم قشنک برو تشکیل شده منم ۶هفته واسه روز تشکیل شد

سلام
من رفتم تشکیل شده بود عزیزم هنوز۶هفتمه

من هنوز نرفتم

من شیش هفته و پنج روز رفتم

سلام
بنظرم پایان هفته ۷ برید بهتره. زود برید ممکنه تشکیل نشده باشه که طبیعیه ولی الکی استرس می گیرید.

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته نهم بارداری
مامان معجزه خدا ❤️ مامان معجزه خدا ❤️ هفته دهم بارداری
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان یحیی مامان یحیی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری