۱۱ پاسخ

منم ۶خرداد میرم مهسا دکترت کیه منم اهل ارومیه ام درخواست دادم

من شنبه رفتم 1/160 دیگه کلا با بیمه کار نمیکنن آزاد بود

اخرین پریودیت کی بود ؟منم نرفتم هنوز سونو ،اخرین پریودیم ۲۸اسفند

گلی اگه لک لانه گزینی داشتی میشه تاپیکم ببینی جواب بدی لطفا مرسی

من ۱۱۰۰ سری قبل دادم
فردا نوبت قلب دارم نمی‌دونم چقدر میشه

قبل عید ک رفتم ۵۵۰ تومن بعد الان شده ۸۵۰ تومن

من دولتی رفتم زیر ۱۰۰ تومن

من دكترم تو مطبش سونو داره خودش انجام ميده همون پول ويزيت ميگيره

من دولتی رفتم ۸۵ تومن

من با حساب اولین روز قاعدگی ۸ هفته هستم آیا هفته ای داره میاد برم.قلب تشکیل شده؟ استرس دارم

من آخر هفته بعد میرم

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۱ ماهگی
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته نهم بارداری
مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی