منم ۶خرداد میرم مهسا دکترت کیه منم اهل ارومیه ام درخواست دادم
من شنبه رفتم 1/160 دیگه کلا با بیمه کار نمیکنن آزاد بود
اخرین پریودیت کی بود ؟منم نرفتم هنوز سونو ،اخرین پریودیم ۲۸اسفند
گلی اگه لک لانه گزینی داشتی میشه تاپیکم ببینی جواب بدی لطفا مرسی
من ۱۱۰۰ سری قبل دادم
فردا نوبت قلب دارم نمیدونم چقدر میشه
قبل عید ک رفتم ۵۵۰ تومن بعد الان شده ۸۵۰ تومن
من دولتی رفتم زیر ۱۰۰ تومن
من دكترم تو مطبش سونو داره خودش انجام ميده همون پول ويزيت ميگيره
من دولتی رفتم ۸۵ تومن
من با حساب اولین روز قاعدگی ۸ هفته هستم آیا هفته ای داره میاد برم.قلب تشکیل شده؟ استرس دارم
من آخر هفته بعد میرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.