من شش هفته و سه روز رفتم صدای قلبش هم شنیدم
من امروز رفتم ۸ هفته و ۳ روز
من ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود خداروشکر
دکتربهم گفت ۸هفته کامل شدی بیا
من تو این هفته میرم انشاالله
من نه تیر میخوام برم هفت هفته و پنج روز میشم فکر کنم
چون زودتر بری فقط استرسه
من شش هفته و شش روز رفتم سونو
قلب تیکیل شده بود و هفتهام تو سونو شش هفته و یک روز بود
من هنوز نرفتم بنظرتون شنبه اینده برم خوبه یا نه بزارم بگذره؟
من امروز رفتم تشکیل شده بود ۶هفته و چند روز البته واژینال انجام داد چون زود بود من میخواستم مطمعن بشم از وضعیت زود رفتم
من 5 هفته 4 روز رفتم
منم هنوز نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.