خانمای هم هفته من تشکیل قلب رفتین؟
کی رفتین؟

۱۱ پاسخ

من شش هفته و سه روز رفتم صدای قلبش هم شنیدم

من امروز رفتم ۸ هفته و ۳ روز

من ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود خداروشکر

دکتربهم گفت ۸هفته کامل شدی بیا

من تو این هفته میرم انشاالله

من نه تیر می‌خوام برم هفت هفته و پنج روز میشم فکر کنم
چون زودتر بری فقط استرسه

من شش هفته و شش روز رفتم سونو
قلب تیکیل شده بود و هفته‌ام تو سونو شش هفته و یک روز بود

من هنوز نرفتم بنظرتون شنبه اینده برم خوبه یا نه بزارم بگذره؟

من امروز رفتم تشکیل شده بود ۶هفته و چند روز البته واژینال انجام داد چون زود بود من میخواستم مطمعن بشم از وضعیت زود رفتم

من 5 هفته 4 روز رفتم

منم هنوز نرفتم

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا ❤️ مامان معجزه خدا ❤️ هفته نهم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری