من ۷هفته رفتم 😍😍😍😍🥺🥺🥺🥺
من ۷ هفته و ۳ روز رفتم
بله هفته پیش رفتم
منم هشت هفته ویکروزرفتم صدای قلبشوشنیدم
هشت هفته رفتم من
کلا سونو رفتی؟!تاپیکای قبلتو دیدم بنظرم اونایی ک ترشح دارن باید زودتر برن
من هفته قبل رفتم🥹❤️😂
سلام آره هفته هشتم رفتم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.