هم هفته های من رفتین برای تشکیل قلب؟

۸ پاسخ

من ۷هفته رفتم 😍😍😍😍🥺🥺🥺🥺

من ۷ هفته و ۳ روز رفتم

بله هفته پیش رفتم

منم هشت هفته ویکروزرفتم صدای قلبشوشنیدم

هشت هفته رفتم من

کلا سونو رفتی؟!تاپیکای قبلتو دیدم بنظرم اونایی ک ترشح دارن باید زودتر برن

من هفته قبل رفتم🥹❤️😂

سلام آره هفته هشتم رفتم من

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته نهم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی