خانوما سنو قلب کی رفتین هم هفته های من رفتین

۶ پاسخ

من دیروز رفتم توی سونو شکمی ساک خالی بود هیچی توش دیده نشد بلافاصله رفتم واژینال ضربان قلبشم گذاشتن برام

من ۸ هفته و ۱ روز رفتم

منم نرفتم هنوز همه میگن تا هفته ۸صبر کن

منم هنوز نرفتم

من نه هنوز
شایدهفته بعدبرم
شایدم همون۱۴مردادکه دکترم گفت برم

من ۶ هفته و ۲ روز رفتم اما بهتره تا ۸ هفته صبر کنید

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته نهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ ماهگی
تنها تنها قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه💙 مامان معجزه💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا ❤️ مامان معجزه خدا ❤️ هفته دهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۲ ماهگی
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری