خانوما سنو قلب کی رفتین هم هفته های من رفتین

۶ پاسخ

من دیروز رفتم توی سونو شکمی ساک خالی بود هیچی توش دیده نشد بلافاصله رفتم واژینال ضربان قلبشم گذاشتن برام

من ۸ هفته و ۱ روز رفتم

منم نرفتم هنوز همه میگن تا هفته ۸صبر کن

منم هنوز نرفتم

من نه هنوز
شایدهفته بعدبرم
شایدم همون۱۴مردادکه دکترم گفت برم

من ۶ هفته و ۲ روز رفتم اما بهتره تا ۸ هفته صبر کنید

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته نهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ ماهگی
تنها تنها قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا ❤️ مامان معجزه خدا ❤️ هفته دهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۲ ماهگی
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری