تو گهواره وقتی تاریخ اخرین پریودت رو میزنی دو هفته زیادتر میگه
والا من امروز رفتم گهواره زده بود ۹هفته و 3 روزمه
رفتم سونو گفت ۷ هفته و دو روزته
۶ هفته و ۴ روز
من ۶ هفته و ۱ روز
خداروشکر اوکی بود
هشت هفته و۲روز
من ۶ هفته رفتم
من شش هفته رفتم گفت هیچیت تشکیل نشده آنقدر استرس کشیدم
هشت هفته بری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.