سلام سنو قلب چند هفته رفتین

۸ پاسخ

تو گهواره وقتی تاریخ اخرین پریودت رو میزنی دو هفته زیادتر میگه

والا من امروز رفتم گهواره زده بود ۹هفته و 3 روزمه
رفتم سونو گفت ۷ هفته و دو روزته

۶ هفته و ۴ روز

من ۶ هفته و ۱ روز
خداروشکر اوکی بود

هشت هفته و۲روز

من ۶ هفته رفتم

من شش هفته رفتم گفت هیچیت تشکیل نشده آنقدر استرس کشیدم

هشت هفته بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان کوچولو من مامان کوچولو من هفته هفتم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوقم 🩵 مامان فندوقم 🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
تنها تنها قصد بارداری