خانما میگو برا بچه هاتون چجوری درست میکنید؟

۳ پاسخ

هم با گوجه ویدونه پیاز کوچیک
هم میتونی یکم جعفری تازه خورد کنی
یکم باهاش تفت بدی

پیاز رنده میکنم تفت میدم گوجه ام رنده میکنم اضافه میکنم تفت میدم بعد میگوهارو باهاش تفت میدم و درشو میبندم ک میگو با اب گوجه خوب بپزه
ادویه ام‌فقط زرچوبه و‌نمک‌میزنم
بعد با پلو میدم بخوره

اره من میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان دخترکم 🥹🫀 مامان دخترکم 🥹🫀 ۱۵ ماهگی