شما اگر فقط میخوای دعوا کنی و فقط حالش رو بگیری میتونی به روش بیاری. اما اگر مطمئنی و قصد یه حرکت سفت و محکم داری هیچ سندی نداری و نمیتونی اثبات کنی. پس یا دعوا کن و بگذر، یا ساکت بمون و منتظر یه سند محکمه پسند باش.
اصلا به روی خودت نیار چون الان بگی و واقعا اینکارو کرده باشه میگه نکردم تو هم نمیتونی ثابت کنی
صبر کن
ببین دیگه چه رفتار یا مدرکی میتونی پیدا کنی ازش
ایشالا که چیزی نیست
عزیزم اگ رابطتت باهاش خوبه اصلا به رو خودت نیار
برو پیشش رابطه داشته باش باهاش اصلا فراموش کن
چون شاید فقط زنگ زده نرفته که پیشش بعدم بگی بدتر روش باز میشه به روت
نهایت انکار میکنه
اگ مشکلی نداری زندگیت خوبه ببخش به رو خودت نیار
اصلا ب روش نیاریا
😑😑😑😑
از کجا فهمیدی شماره خاله هست؟
ازکجا فهمیدی شماره خاله هست.مگه زنگ زدی بهشون؟!بتظرم بگی چون مدرک درست و درمونی نیست حاشا میکنه
اگر هم واقعا زندگیت رو دوس داری به نظرم مشاور رو انتخاب کنید که به زندگیتون کمک کنه. کلی مشاور هست که نیازی به مراجعه نیست و تلفنی هم با شما هم با همسرتون صحبت میکنن. ولی این نیازمند یه شوهر پشیمون و همراه نیاز داره.
ببین بعد اومدنت خونه بازم میره طرف ای کارا سعی کن مچشو بگیری ن بگی مخاطبانت گشتم اینا دیدم و... سعی کن جلو رو خودش مثلا گوشیش بخای بعد بگی این شماره کیه کلا خودت ب نفهمی بزن بعد ببین چ میگه
والا بگی میگه ذخیره داشتم یا کردم نمیخاد گردن بگیره که
تا به حال خیانت دیدی ازش؟
الان بگی هم میخواد بگه فقط شماره هست دیگه .نرفتم ک پیشش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.