قرص دمیترون و اُندانسترون تو بارداری واسه تهوع خوبه به دکترت بگو بهت میگه روزی چندتا بخوری
کشکبخور تهوع کم میکنه
منم همینم با اینکه گشنمه ، ضعف دارم هیچی نمیتونم بخورم حالت تهوع دارم دکتر قرص B6بهم داد
پوست پرتقال بو کن،سیرابی،قرص b6،سیب،به
سیب خیلی خوبه .
حال روز منو داری منم اینجوری بودم خیلیییی سخته
من ۱۸ هفته رسیدم خوب شدم
نفس نمیتونستم بکشم بالا میاوردم
انقدددد حالم بد بود هیچی نمیخوردم
فهمیدی به منم بگو😂😭 انقد تهوع مزخرفی دارم و همش بالا میارم ک نگم برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.