۷ پاسخ

قرص دمیترون و اُندانسترون تو بارداری واسه تهوع خوبه به دکترت بگو بهت میگه روزی چندتا بخوری

کشک‌بخور تهوع کم میکنه

منم همینم با اینکه گشنمه ، ضعف دارم هیچی نمیتونم بخورم حالت تهوع دارم دکتر قرص B6بهم داد

پوست پرتقال بو کن،سیرابی،قرص b6،سیب،به

سیب خیلی خوبه .

حال روز منو داری منم اینجوری بودم خیلیییی سخته
من ۱۸ هفته رسیدم خوب شدم
نفس نمیتونستم بکشم بالا میاوردم
انقدددد حالم بد بود هیچی نمیخوردم

فهمیدی به منم بگو😂😭 انقد تهوع مزخرفی دارم و همش بالا میارم ک نگم برات

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سیزدهم بارداری