۶ پاسخ

واااای اره دخترمنم چند روزه سر همه چی داد و بیداد و گریه

🤕🤕🤕من که کم کم میرم تیمارستان از دستش هم بهانه های الکی هم شر بودنش خیلییی پسر بدی شده

وای اره تازگیا نمیفهمم چرا الکی خودشو میزنه ب گریه بهونه گیرشده بشدددددددددددت

😩😭😭😭😭😭

اوووف من که روانی شدم از دستش با این بهونه های الکی وبیخود

ن زیاد بوده گیر نیست

سوال های مرتبط