واااای اره دخترمنم چند روزه سر همه چی داد و بیداد و گریه
🤕🤕🤕من که کم کم میرم تیمارستان از دستش هم بهانه های الکی هم شر بودنش خیلییی پسر بدی شده
وای اره تازگیا نمیفهمم چرا الکی خودشو میزنه ب گریه بهونه گیرشده بشدددددددددددت
😩😭😭😭😭😭
اوووف من که روانی شدم از دستش با این بهونه های الکی وبیخود
ن زیاد بوده گیر نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.