سلام عزیزم خوبی
نی نی خوبهه
بستگی داره چنس لباس چطور باشه،امروز مثلا هوای مشهد خیلی گرم بود یه نیم استین فقط تنش پوشوندم.شب ک سردشده یه استین بلند جلودکمه هم اضاف کردم با کلاه
یدونه آستین بلند
من بستگی به هوا داره که نازک باشه یا ضخیم تر
اگه سرد باشه هوا یه رکابی ضخیم با یه سرهمی
اگه گرمتر باشه هوا یه رکابی نازک با یه سرهمی نازک بهاره
کلاه هم نمیزارم سرش اصلا دو سه هفته اول فقط سرش بود بعد دیگه در اووردم
تو خونه بدون رکابی
استین بلند گاهی استین کوتاه
چون خونه پکیج دماشو متعادل نگه میدارم البته بچه من طبعش خیلی گرم به شدت خنکی دوس داره
خونه هرچقد خنک باشه بیشتر می خوابه
از وقتی دنیا اومده فقط زیردکمه آستین کوتاه یا زیر دکمه آستین یلند
منم همونطوری میپوشونم
ازاردیبهشت میخوام فقط ی لباس بپوشونم
یدونه بادی . یدونه آستین بلند
بعضا وقت آستین بلند
تا ۲ماهگی مثل شما ،از اون به بعد یدونه یا استین بلند یا کوتاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.