لگن سمت راستم خیلی درد می‌کنه خطر ندارع تو رو خدا جواب بدید

۱ پاسخ

میگن عادیه چون لگن داره جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد