سنوامروزانجام دادم خدارا شکر قلب بچم تشکیل شده بود

تصویر
۱ پاسخ

مبارکه خدا رو شکر چند هفته بود تو سونو من پنج هفته و شش هفته رفتم تشکیل نشده برا منم دعا کن

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان ستاره مامان مامان ستاره ۳ ماهگی