خانوما من دیروز رفتم سونو قلب کوچولوم‌ تشکیل شده بود خدارو شکر😍🥹♥️

۱۳ پاسخ

مبارک باشه برای منم دعا کنید این هفته قراره برم خیلی استرس دارم

خداروشکر عزیزم

خدارو شکر گلم

مبارکه عزیزم 😍

چندهفته بودی

خداروشکر

خداروشکر عزیزم

بی‌بی چک داخل پیام هام هست برو ببین جوابش رو ببین مثبت

الهی شکر

شکرش🥰

خدارو شکر قشنگم برای منم دعا کن بی‌بی چکم مثبت شده

خداروشکرعزیزم😍

خداروشکر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری