مامانا امروز رفتم سونو قلب نی نی تشکیل شده بود🥹❤️

۱۲ پاسخ

ایححح‌ ب سلامتی 😍😍😍

خداروشکر عزیزم
رهام اسم نی نی جدیده ؟؟

خداروشکر مبارک باشه عزیزم ، دومیه یا سومی؟

مبارکه عزیزم

بسلامتی عزیزم
ان شاءالله سالم و سلامت بغلش کنی
برا منم دعا کن ۲هفته ای دیگه میرم قلبش تشکیل شده باشه

خداروشکر مبارکه

خداروشکر مبارکت باشه

خداروشکر ✨🌸

ای جانممم😍بسلامتی بارداریت رو سپری کنی عزیزم

خداروشکر😍

مبارکه
واسه منم دعا کن

مبارک باشه عزیزم ❤️ ایشالله به سلامتی بغل بگیریش 😍

سوال های مرتبط

مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته دهم بارداری
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری
مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 قصد بارداری