خداروشکر قلب نی نی منم تشکیل شده بود🥹❤️🤰🏻

تصویر
۱۰ پاسخ

خداروشکر چند هفتته ک رفتی؟

ای خداااا چه عکس قشنگی عین نخود میمونه
از چشم بد به دور ماشاءالله

من ۶ هفته پنج روز رفتم گفت برو دوهفته دیگه بیا حالا هفته اینده باید برم میترسم

الهی صدمرتبه شکر. مبارک باشه 😍

انشالله عزیزم

خوشبحالتون.واسه منم دعا کن خواهش میکنم من شنبه میخوام برم هشت هفته ودوروز میشم

خداروشکربسلامتی

عزیزم براماچشم انتظارادعاکن

علائمی داشتی برا تشکیل قلب؟

خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری
مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 قصد بارداری
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری