منم یدونه فیبروم داشتم
منم داشتم رفع شد
فقط تخمدان چپت موقع جذب درد میگیره که اونم طبیعیه
چشمت روشن عزیزدلم😍💖
کیست چیزی نیست نوشته مونده اینکه کورپوس لوتئوم باشه( ینی موقت میاد رو تخمدان و هورمون پروژسترون ترشح میکنه برای حفاظت جنین ) یا کیست دیگه ! ولی اصلا مهم نیست همه چی خوبه خداروشکر
خداروشکر عزیزم 😍😍😍❤️قلبش چندتا میزد؟؟
مبارکه گلم به سلامتی هم بغلش بگیری منم دعا کن 🙏🏻🙏🏻
ای خداا خداروشکررر خیلی خوشحال شدم😍❤️
با لتروزول کلومیفن یا سینال باردار شدین؟
خداروشکر ،،،طوزی نیس منم داشتم
خدا شکر ❤️
بسلامتی عزیزم خداحفظش کنه
کیست تو اوایل بارداری طبیعی به مرور خودش برطرف میشه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.