خانما شکر خدا قلب کوچولوم تشکیل شده بود 😍فقط این کیست کسی میدونه چیه

تصویر
۱۱ پاسخ

منم یدونه فیبروم داشتم

منم داشتم رفع شد
فقط تخمدان چپت موقع جذب درد میگیره که اونم طبیعیه

چشمت روشن عزیزدلم😍💖

کیست چیزی نیست نوشته مونده اینکه کورپوس لوتئوم باشه( ینی موقت میاد رو تخمدان و هورمون پروژسترون ترشح میکنه برای حفاظت جنین ) یا کیست دیگه ! ولی اصلا مهم نیست همه چی خوبه خداروشکر

خداروشکر عزیزم 😍😍😍❤️قلبش چندتا میزد؟؟

مبارکه گلم به سلامتی هم بغلش بگیری منم دعا کن 🙏🏻🙏🏻

ای خداا خداروشکررر خیلی خوشحال شدم😍❤️

با لتروزول کلومیفن یا سینال باردار شدین؟

خداروشکر ،،،طوزی نیس منم داشتم

خدا شکر ❤️

بسلامتی عزیزم خداحفظش کنه
کیست تو اوایل بارداری طبیعی به مرور خودش برطرف میشه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان پناه✨️🎀🩷 مامان پناه✨️🎀🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامانی🍁 مامان مامانی🍁 هفته بیست‌وسوم بارداری