درد دل ......
شیرخشک شیر خشک

تصویر
۲ پاسخ

خب شما شاغلی ماها نیستیم
پس ی تایمی داریم برا ارایش یا فیلم دیدن یا ورزش یا گردش... وقتی ادم شاغل باشه نمیشه

چندساعت با لپ تاپت کار میکنی

سوال های مرتبط