مامانا نوک سینه از کی رشد میکنه؟

۲ پاسخ

شاید اصلا نکنه برا من اصلا در نیومد طوری بود که بهش دست میزدی در میومد دوبارا صاف میشد نلا هم میخواست بخوره همینجوری بود

بستگی داره عزیزم،
من از علائم بارداریم تورم نوک سینه بود هنوزم همونطوره
مال بعضیا اصلا رشد نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌وهشتم بارداری