الان زنگ زدم پرسیدم هزینه آنومالی ۵ تومن🤔شما چقدر دادین

۱۴ پاسخ

دکتر من گفت سونو آنومالی ۷ تومن🫠فک کردم همه جا اینقد گرونه

قبل جنگ ۱۶۵۰
ولی انتی ی جای دیگ رفتم ۱۹۵۰ گرفت

4330شد

من دیروز پرسیدم با بیمه ۱۸۰۰ ازاد ۲۶۰۰

سونو با بیمه ۱۱۰۰ تومن ۸ فروردین انجام دادم
بدون بیمه انگار ۲ و خورده ای بود

چه گرون من سونو۲۰۰_۳۰۰ازمایش۹۵۰ که بیمه تامین اجتماعی بهم پس داد

۳۷۰۰ اسفند

اسفند ۳ تومن دادم

2500 شد

من دوقلو ۳تومن شد

سونا ۴ تومن ازمایشش ۵ تومن

۴تومن

بیمه سلامت ۱۳۰۰ فقط سونو

من رفتم نسل امید ۳۶۰۰سونو
کواد مارکر رو جای دیگه طرف قرارداد بیمه تکمیلی رفت ۳بود ۳۰۰ دادم

سوال های مرتبط