دکتر من گفت سونو آنومالی ۷ تومن🫠فک کردم همه جا اینقد گرونه
قبل جنگ ۱۶۵۰
ولی انتی ی جای دیگ رفتم ۱۹۵۰ گرفت
4330شد
من دیروز پرسیدم با بیمه ۱۸۰۰ ازاد ۲۶۰۰
سونو با بیمه ۱۱۰۰ تومن ۸ فروردین انجام دادم
بدون بیمه انگار ۲ و خورده ای بود
چه گرون من سونو۲۰۰_۳۰۰ازمایش۹۵۰ که بیمه تامین اجتماعی بهم پس داد
۳۷۰۰ اسفند
اسفند ۳ تومن دادم
2500 شد
من دوقلو ۳تومن شد
سونا ۴ تومن ازمایشش ۵ تومن
۴تومن
بیمه سلامت ۱۳۰۰ فقط سونو
من رفتم نسل امید ۳۶۰۰سونو
کواد مارکر رو جای دیگه طرف قرارداد بیمه تکمیلی رفت ۳بود ۳۰۰ دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.