من تهران میرم 500
چخبر ه
1750 شد آزمایش
وای ازمایش تنها ۴/۷۰۰ چه خبره
واسه من سونو شد ۵/۲۰۰
ازمایش ۱/۵۰۰ بود که بیمه تکمیلی بیشترشو قبول کرد
زیاد گرفته پس ازت خدا نگهش داره برات قسمت دیگ دوقلو خیلی سخته مگ اینک کمکی.داشته باشی
سونو یک و خورده ای ازمایش هم دو و خورده ای دقیق یادم نی
میگن بچه بیارید جمعیت بره بالا
هزینه ها میزاره مگه
مگه چخبره این همه گرون کردن
من ۲۹۰۰ دادم ۱۸ هفتگی رفتم البته
آره منم دیشب رفتم سنو مث اینکه ۱۰۰ اضاف شده🤕🤕🤕قبلش ۵۰۰ بود
۱۷۰۰ ازمایش
سنو ۴۰۰ تومن چون با ببمه تکمیلیم قرارداد داشتن
من شد 5300
آن ای تی هم 13700
شیراز هستیم
سنو ۲۶۵۴۰۰۰هزار
ازمایش ۱۷۰۰
باهم ۴۳۵۴
سونو 2200
آزمایش 3 تومن
تازه ۶۰۰ ویزیتم شد 😔😔😔😔
سونو ۵۲۰۰ ازمایشش هم با بیمه بود
سنو ۵۴۰۰
آزمایش ۲۲۰۰
۹۷۰ ازمایش
عزیزم ازاد خب رفتی بعد میگه با بیمه ولی خیلییی کم پول از بیمه ت کم می کنه بیشترش باید خودت بدی
من ۶/۵۰۰ شد ازمایش سلفریمم ۱۳ تومن شد
خب شما آزمایشات دیگه هم داری ،۱۷۵۰ دادم
من ازاد انجام دادم
۲۳۰۰ سونو
۱۷۰۰ ازمایش
شما چون دوقلو هستی دوبله حساب کردن
سونو ۲۷۰۰ آزمایش ۱۲۰۰
با بیمه عزیزم ارزون تر میشه فکرمیکنم
برای شما آزاد حساب شده
آزمایش ۱۷۰۰ سونو پنج تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.